1 Maj

Hej hopp!!
Nu har vi flyttat till eget och skönt är det :)
Ska alldeles snart börja baka kanel bullar måste bara vänta på att degen ska jäsa sen kommer mamma och Tommy också och ska smaka på bullar!
Igår blev jag fan sur på riktigt när Norrisarna vann över Sverige i HOCKEY? Hur fan är det möjligt?
Eller jo jag vet varför för vi hade inga NHL spelare i landslaget i år i VM! Fy fan läste i tidningen också att det är inte många som visste om spelarna i laget.. Så jag tror det går jääävla dåligt för sverige i år!
Ska nog heja på Finland :P
Nee fy fan sa just till gubben att det är bara två månader och 6 dagar kvar till BF! Jag hoppas att han kommer då så man slipper gå runt och vänta!!
Jaajaa nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..
Ha det bra ;P
Hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0