Fredag

Då var det fredag igen fast för mig så är det ju helg varje dag hehe... Igår var vi på konfirmation huhu trött var jag! Massa mat och tårta fick vi.. Så köpte ju gubben ett par jätte fina skor åt mig som jag skulle ha på mig igår men nää haha när jag vaknade så var mina fötter uppsvälda och fingrarna också. Hade på mig dom ett tag i kyrkan men det gjorde så ont när jag gick så jag trodde jag skulle dö. Så jag gick utan skor igår om kring där och när vi skulle hem fick jag inte ens på mig dom suck.. Längtar tills det här är över så jag kan börja använda dom..
Idag fick jag super duper god frukost av gubben hihi han är bäst <3
Få se vad man hittar på idag då kanske plocka undan lite eller något..
Nää, nu kolla vad som händer ute i världen.!
Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0