Lördag

Kan inte sova och jag borde sova så mycket jag kan just idag! För vattnet gick igår eller det kommer ännu också för allt kom inte på engång.. Har inga värkar så ska in igen klockan 20.00 ikväll och sen vid 22.00 kommer dom väll och sätta igång mig om jag inte fått värkar före det!! Så ihelg får vi våran lilla prins Liam <3
Fy vad nervös jag var igår när vi for till sjukan haha för jag visste ju inte om det var vattnet som gick eller vad det var..
För först så läkte jag bara pytte lite och sen skulle jag resa mig så kom det GANSKA mycket haha hoj hoj!! :)
Fan att jag inte kan sova...
Vill sova för jag borde eller jag MÅSTE! Önskar att gubben kunde smitta av sig sin trötthet åt mig! hahaha...
Nää, fan nu ska jag kolla vidare och föröka bli trött!!
Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0