Tisdagen

Huff en natt till sen är det över :P haha ..!!! Igår var det inte så mycket och håller tummarna att den här natten också blir chill..! Väntar på Yonas pizza muuuums ;) ;) ;) Världens godaste pizza kan jag lovar er...
En månad kvar sen åker jag hem till Sverige igen känns skööönt men har planer på om man skulle komma tillbaka hit efter nyår om chefen nu vill ha mig tillbaka men det tror jag hihi..!!

Ihelg blir det fan i mig utgång eller det måste bli det för jag måste träffa foolk och ha kul eller vem vet det kanske blir en helg med mys och film med en hemlig person .. ;)

HAHAHAA tror knappast ..


Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy Ozzy kom tillbaka ..!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0