Hmmm..

Uuusch det finns så många människor som är falska. Fan vad less jag blir på dom! Längtar till nästa månad då åker jag igen och då får jag mysa som fan med min :) hihi!!! Sen väntar vi bara på sommaren så blir allt toppen :) ... Hihi!!! <3


Tråk..

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: Blå/grå
2. hur lång är du: Ca 168 cm.
3. vilken hårfärg har du: Mörk brunt med utväxt
4. långt eller kort hår: kort
5. piercingar i aniskte: läppen
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: knall ljusblåa 
7. hur lång skulle du vilja vara: 160 cm?
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Vet inte riktigt trivs i det jag har nu men saknar det blonda också
9.Kort eller långt hår: ska spara till långt igen. saknar det
10. skulle du vilja ha piercingar: Nej gör tatueringar istället ;)

senaste du.
11. åt : Blåbärspaj ;)
12. drack: vatten
13. du fick sms av och vad de stod: Wille " Haha detsamma :) "
14. du skrev sms till och vad du skrev: Wille
15. sa: God natt
16. kramade: Syster Saga
17. kysste: Huff det är länge sedan med min pojkvän så klart R :)
19. du spydde: Haha en onsdag innan jag skulle på umppari.!!
20. idag: ???

kärlek,
21. är du singel: Nej nej nej :)
22. ditt förra förhållande va med: Hmmm, haha det behöver vi inte nämna :)
23. ditt längsta förhållande: Inte långt ifrån 3 år
24. med vem då: Markus
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Haha svårt det där Kanske Johan?
26. Är du kär just nu: Jodå det är jag :)
27. gillar du någon just nu: KLart
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 3-4
29. vill du vara singel: Jodå men skönt och ha en vid sin sida ändå!
30. vill du gifta dig i framtiden?: Kanske
31 Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: R...

vänskap
32. den som vet mest om dig: Mamma,Kattis och Mayo + M 
33. den vän som du har känt längst: Carro tror jag det blir sedan dagis!
34. allra bästa vän?: Kattis och Mayo
37. som bor långt ifrån dig: Mayo
38. den du har mest minnen med: Kattis,Mayo,M och en massa andra :)
39. bra vän du inte träffar ofta: Nå snart blir det kattis och mayo
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? Tyvärr jooo...

övrigt,
41. musiksmak: Blandat med mest ROCK
42. sport du gillar: Innebandy och Hockey
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Tyvärr jaa..
46. har du hört att du borde bli modell: när jag var yngre så jaaa..
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: min ring jag fick av saga och BH!
48. vem är mest galen i din klass?: går inte skola :)
49. brukar du sova med en nalle vid din sida?: jorå
50. vad tänker du på just nu: sommaren 2011 ;)



Hahaha booooring men jaja.. nå snart sova :)



Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0