Onsdag

Jahaa, då var man i Tromsö kom igår och idag har jag arbetat min första dag på universitets sjukhuset. Jobbar som assistent på operations avdelningen! Just nu kommer jag förebreda inför operationer sedan kommer jag också få vara med och kolla och hjälpa lite på operationer om dom behöver hjälp!

Idag var det ett psyk på stan som hade börjat gasa med bilen på en gå gata och kört 100 två skadade och en död! Fy fan att sånt också ska hända första dagen man "bor" här!! Tur att man jobbade och inte sprang på stan..

Någon dag ska jag träffa Michelle också och dom andra måste jag också träffa få se bara hur jag jobbar och så.
Nu ska jag nog kolla fejjan lite sedan lägga mig i soffan en stund innan det är lägg dags..


Saknar min söta M vill att han ska vara här och mysa med mig <3
Puss på dig söt <3333


Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0