Lördag

Nu har vi kollat två filmer den första hette Stoic (Based on a true story). Den handlade om mobbning i fängelsen. Jag säger bara fy fan uta helvete vad äckligt och hemskt! Den är som en dokumentär men den var bra! Andra filmen heter The Collector (dom som gjort SAW har gjort den här filmen också). Den var ganska bra men äcklig fast det fattade vi ju när vi hyrde filmen! Fick ont i hela min kropp! Så ni som tycker att Saw filmerna är bra så kolla den här också! Båda filmerna var 18 års åldersgräns iaf här i Norge vet inte hur det är i Sverige! Imorgon ska vi kolla nån krigs film få se hur den är då!

Ska snart lägga mig är ganska trött som vanligt.. Skulle egentligen fara ut med Michelle idag men hade ont i halsen på morgonen och känner mig sliten!

Nååja nu ska Mamma och Tommy ut och gå orkar inte följa med den här gången men imorgon ska jag nog på en promenad när jag vaknar :)

Nää, nu kolla fejjan lite och sen lägga mig!

God natt..

Puss på min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0