Söndag...

Jaaa då ska jag berätta lite om helgen och så! :)

Torsdag jobbade jag dubbla skift och fy fan vad jag var slut efter jobbet!

Fredag var jag på jobb sen åkte jag och handla. Efter det åkte jag hem och satt här och möggla! Sen ringde Michelle och sa att vi skulle dra på bowlinghallen. Vi for dit dom bowlade för jag orkade inte var så trött men sen så tyckte ingen att det var kul så spelade vi biljard ist och det var jäkla kul. Sen for jag hem och sussa! :)

Lördag vaknade jag vid ett tiden och så loggade jag in på msn och samtidigt så skrev Kine om vi skulle dricka och jag sa ju så klart JA! ;P haha.. Nå niin jag packade och duschade sen åkte jag in till stan och for till Kine! Vi satt och snacka en massa skit och sen började vi fixa oss och sen kom det en massa folk! Vid tolv tiden drog vi ut på Rogers och där hade jag kul och sen vidare på Mojo och där var det väll helt ok jag var lite upptagen med en annan sak så jag var inte så intreserad i annat folk ;) haha!!

Söndag så myste jag på morgonen och sen åkte jag hem och skönt var det och komma hem! :) hehe..!!

Imorgon blir det joppet som vanligt jobbar två dagar sen är jag ledig två dagar sen jobbar jag helg men kommer nog dra på fest på lördag! :)

Näää, nu ska jag smurfa vidare! ;P

Ha det braaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0