Lördag

Sitter här hos Janzi och degar. Idag har vi bara suttit här i lägenheten och kollat tre filmer + lite mys. Vi kollade Sex drive och den var skit rolig hehe! Igår hade jag jätte kul vi var på fest hos Mikko och sedan cruisade vi ett tag innan vi kom hit! HAAHAA!!! Snart ska jag och Jani kolla någon film som går på tv sedan blir det nog sova här på soffan :P hehe!!

Haha, märker att jag inte skriver i detaljer nå mer som jag gjorde förut men det är för att ni inte ska veta allt roligt jag gör här borta! Vill som inte dela med mig om mitt liv ;D Muohahahaaa!!

Jag vill ha chips men orka gå?

Nåja nu ska jag kolla tv med Jani!

Ha det nice!

Han är jätte sööööt ;) ...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Antar att du träffa en viss person på fredag då? :P Och jag säger att de här går skit :O Hoppas du haft en bra helg :)

2009-08-30 @ 19:05:44
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0