Suck..

Mm Sandra är deppig igen men varför vet jag inte eller jo men det ska jag hålla för mig själv! Aaah, jag blir knäpp jag tror det är så illa att inte ens killarna får mig och skratta :( Det får fan gå som det går imorgon jag skiter fullständigt i ALLT just NU! Förlåt men jag måste också få ha dåliga dagar OFTA! Höhö, sista gången jag blir kär säger jag bara!! Nästa gång väntar jag tills jag är tsm med killen då kan jag bli kär! HAHA! Huh..

Det som Sandra behöver nu är MYS <3

Ääh, det kommer jag inte få på 40 år säkert...

God natt på er!!


JAG GER UPP !!!


Älskar MERCA och det kan ingen ta ifrån mig som tur är :P haha

Puss på er som vill ha en :S


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Finns här om du vill prata <3



Och lycka till med körkortet!

2009-09-02 @ 01:26:06
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0