Hem..

Snart kommer Kattis och hämtar mig och kör mig till bussen hon är så snäll som orkar göra det hehe.. Jag kommer och komma hem med ett dåligt humör för jag har blivit smittad av andra som är sur hela jävla tiden! Ööh.. Men men..
Det ska bli skönt och komma hem ligga sin egen säng fast sömn kommer jag ju ändå inte få för jag klarar inte av och sova ensam.. Buhuuu!! Det är nog dags och fixa en sov kompis aahaha nää huh orka! ;P
Men men nu ska jag kolla så jag har med det viktigaste iaf ;P
Snart kommer jag ändå hit så det spelar ingen roll om jag glömmer något!!
Nå men hejdå på er glada :)
För första gången saknade jag!

Kommentarer
Postat av: Hemligt ;)

:)

2009-09-09 @ 02:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0