Jao..

Kan inte sova fast det var ju inge nytt .. haha! Jag måste säga en sak att jag är jävligt besviken på en person väldigt väldigt besviken!! Nååja orkar inte slösa min enegri på den personen just nu! Sitter här och lyssnar på Domm Unit - Killing time den är skön.. Jaa, få se vad som händer imorgon om man stannar hemma eller far och spelar sällskaps spel haha! det får framtiden lösa .. Nåå ska försöka sova en stund ska upp klockan åtta ska ringa ett samtal och sedan duscha och sånt innan af!

Det känns som att jag bara kan lita på en person just nu och det är min "storasyster" ..
Från mig får ingen veta något skvaller mer förutom "syrran".. tycker att det börjar gå ut över hela världen vad jag pysslar med!! är irriterad som fan men det skulle nog ni också vara!!

Godnatt på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0