Jeejee..

Kan som vanligt inte sova tänker på en massa.. Vill ha helg nu så jag kan toffla och vara med gänget hihi!! Satan de gör ont i armen men om man vill bli fin så får man lida pin hehe..

Nått som ingen kan ta ifrån mig är mitt intresse för tatueringar ..
2010 ska ja nog göra min halfsleeve som jag planerat den kommer nog bli najs som f*n..

Ääh känner mig ganska handikappad nu kan som inte använda höger hand/arm så mycket har ont och sen stöter en till i datorn AJ AJ! :P haha!!

Nu ska jag kolla vidare ..


Natti

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har gjort på en av salongerna här i pello, Marketta. Kostar 75€ första gången och så 50€ efter det när man är och lägger om :)

2009-12-10 @ 10:18:45
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0