Tisdag

Men tjena ;p haha !!
Idag har jag inte varit på jobbet var alldeles för sliten .. Blir sliten som fan i flera dagar efter det varit stressigt på jobbet .. Hmm, få se när man blir sjukskriven för det här pallar jag inte länge till.. Gå runt och ha världens ryggvärk och i benen.. Huff huff längtar som fan till sommaren för då kommer våran prins <3 :)
Har just duschat och snart kommer gubben med lite mat och så ska jag mysa med honom heeela dagen :)
Imorgon måste jag på jobbet jag säger bara huh vad jobbigt.. Tycker det är slitsamt som fan vissa dagar men smällen man måste ta!
Nu är man i v26+4 så det är inte sååå länge kvar ;D
Nååja nu mysa och käka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0